donderdag 21 februari 2013

Mijn eerste paar gebreide sokken!

Na jaren onafgemaakt in de hoek gelegen te hebben,
laat ik hier eindelijk dan met gepaste trots 
mijn eerste paar gebreide sokken zien!
 Afgelopen zomer heb ik Cecile ontmoet tijdens ons  Wildbreiproject in HOORN!

Zij is een echte Brei Ster en heeft van jongs af aan geleerd hoe ze sokken moet breien.
Ik dacht nu of nooit, ik vraag haar om mij te helpen,
 want ik was niet verder gekomen
dan tot de eerste boord.
Met behulp van de instructies van Cecile heb ik toch geleerd,
 hoe ik de kleine en de grote hiel en de teen moest breien!
Met 4 pennen (nr. 4) en wat dikkere gemeleerde wol,
  heb ik mijn sokken afgelopen week afgekregen.
Ze zijn lekker warm en elke avond zit ik heerlijk met mijn nieuwe sokken op de bank!
Dank je voor je hulp Cecile!!!
Je bent een kanjer!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sfeerlichtjes haken

Sfeerlichtjes haken...     Heb de smaak te pakken... Zo leuk om te doen! Leuk voor Pasen!   Nu  een iets andere versie van het vorige windl...