dinsdag 5 februari 2013

Granny Square Tas

Deze Granny Square Tas heeft mijn
jongste dochter zelf gehaakt van de zomer!
Ook haar heb ik aan het haken gekregen!
Ze had eigenlijk nog nooit echt eerder gehaakt.
Ik zei haar, jij haakt het vierkant, dan doe ik de rest!
 
Het is mijn schuld, dat de tas nog niet af was
Het lag al die tijd bij mij in de hoek,
 want ik had haar beloofd
om het af te maken..
Ik heb er een voering ingemaakt en de
  afgelopen week eindelijk
het vierkant afgehaakt tot tas..........
Gisterenavond de beugel eraan gemaakt
en toen was hij eindelijk klaar! 
De beschrijving van deze tas vind je op mijn blog 
 De zijkanten heb ik iets anders gehaakt, dan de vorige tas
Volgens de tekening heb ik in de 3e vasten toer 
van de 10 toeren vasten 
aan de zijkanten nog extra geminderd...
2 vasten, 2 vasten in een steek, 
zodat de opening niet zo groot werd.
 Had nog een rode voering stof liggen...


Hier nog enkele foto´s van het begin..
Van vierkant tot tas...
 
Vandaag kwam ze de tas ophalen!
Ze is er reuze blij mee!

groetjes lindevrouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sfeerlichtjes haken

Sfeerlichtjes haken...     Heb de smaak te pakken... Zo leuk om te doen! Leuk voor Pasen!   Nu  een iets andere versie van het vorige windl...