donderdag 7 februari 2013

Haakboekje voor Baby sokjes

Deze week rolde door de brievenbus
mijn gewonnen Give Away van Hanneke van Ateljee de Kraal

 Aan huis heeft Hanneke een klein ateljeetje waar zij workshops en kinderfeestjes geeft!!!
Kijk maar eens op haar blog 
http://ateljee-dekraal.blogspot.nl/

Verrast dat ik was, dat ik het haakboekje 
voor de babysokjes had gewonnen,
want het komt me nu heel goed van pas,
want er worden in mijn omgeving wel 5 baby´s geboren binnenkort,
waarvan er al eentje is geboren.......

Deze prachtige veiligheidsclip zat er ook bij...
en ook deze prachtige Zeeuwse sleutelhanger!
en een mooie ansichtkaart van de Zeeuwse klederdracht!

Heel erg bedankt Hanneke!!!
Lieve groet Lindevrouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sfeerlichtjes haken

Sfeerlichtjes haken...     Heb de smaak te pakken... Zo leuk om te doen! Leuk voor Pasen!   Nu  een iets andere versie van het vorige windl...