woensdag 8 juli 2015

Haakpatroon Blad

Naar aanleiding van mijn vorig blogbericht 
van de Rok met de Gehaakte Bladeren,
ben ik ook aan de slag gegaan 
en haakte mijn eerste blad!


Gehaakt van Catania katoen van SMC Schachenmayr
Een 100 % katoenen garen  
en haaknaald 3


Ze zijn zo leuk om te haken....


Zo begon ik....




Zou ook wel een kledingstuk van willen haken!


Voor een rok ben ik wel enkele avonden bezig,
als je bedenkt dat ik voor een blad 
een hele avond bezig ben....


De bladeren worden vrij groot...


Eerst maar eens nog meer bladeren haken...
En als ik er dan genoeg van hebt,
haak ik ze aan elkaar
en wordt het vast iets leuks!


Een Heerlijk Blad,
Een Enkel blad......

Groetjes Lindevrouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sfeerlichtjes haken

Sfeerlichtjes haken...     Heb de smaak te pakken... Zo leuk om te doen! Leuk voor Pasen!   Nu  een iets andere versie van het vorige windl...