dinsdag 21 juli 2015

Gehaakt babyvestje

Gehaakt Babyvestje



Mei j.l. haakte ik al eens een Babyvestje
maar nu dan een katoenen versie
met vrolijke kleuren...
Ik gebruikte precies hetzelfde haakpatroon...
Zo zie je maar weer het wordt altijd weer
 anders met ander garen...


Het Haakpatroon van dit Babyvestje vind je in
een vorig blogbericht van mij...
http://lindevrouwsweb.blogspot.nl/2015/05/haakpatroon-babyvestje.html
De toer met blauwe nopjes heb ik zelf verzonnen...
evenzo de gekleurde randjes...


Babyvestje is gehaakt met katoenen garen 
van Catania SMC Schachenmayr 
en gehaakt met haaknaald nr. 3


Deze lieve schattige knoopjes kreeg ik van mijn buurvrouw,
die ook veel haakt...
Ze passen er zo mooi bij!


Even showen in het struikgewas...


ook maar achterop de fiets...


in de schaduw onder de parasol....


gelijk ook maar even op onderzoek in de tuin...


hoog boven in de buitenlantaarn heb je een mooi uitzicht...


Zo nu is het weer mooi geweest, 
nu lekker uitrusten van al mijn capriolen..

Laat ik nou een kleinzoon krijgen
i.p.v. een kleindochter....
dus ...
Nu maar een vestje haken 
in een stoere jongens outfit!

Geniet van de heerlijke zomerse dagen!
Ik ga weer gauw naar buiten!
Een hele fijne week!

Liefs groetjes 
Lindevrouw


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sfeerlichtjes haken

Sfeerlichtjes haken...     Heb de smaak te pakken... Zo leuk om te doen! Leuk voor Pasen!   Nu  een iets andere versie van het vorige windl...