vrijdag 28 maart 2014

Cirkelvest

Cirkelvest van Drops (nr. 99-3)


Link naar het haakpatroon:

Ik wilde hem al een hele tijd haken,
totdat ik op Facebook las bij iemand,
dat het echt een fluitje van een cent was om hem te maken...
Ik dacht nu of nooit, ik ga er gelijk aan beginnen!
Inderdaad een heerlijk patroon, heel makkelijk om te haken!
Je kan hem in 3 maten maken
Ik ging voor XL, maar vind de maat toch aan de ruime kant, 
zou het een volgende keer in Large maken met deze wol ....
Ja je hoort het goed, ik maak er zeker nog een!


Op de foto hierboven was hij al bijna klaar.....


Afgelopen zaterdag ben ik ermee begonnen
en woensdagavond was hij klaar!


Ik heb deze Cirkelvest gehaakt met haaknaald nr. 6 en de Tweed wol van de Zeeman
Ik heb hem zonder mouwen gemaakt en had 6 bollen van 100 gram nodig!


Fijn Weekeind!
Groetjes Lindevrouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sfeerlichtjes haken

Sfeerlichtjes haken...     Heb de smaak te pakken... Zo leuk om te doen! Leuk voor Pasen!   Nu  een iets andere versie van het vorige windl...