zondag 23 maart 2014

1500 volgers

 Een mijlpaal dit weekeind!!!
1500 Volgers!!!
Superrr!!!!


Dank zei jullie overleef ik met mijn blog!
Heerlijk zoveel leuke reacties altijd!
Ik geniet er enorm van!
Daar doe ik het voor!
Dank jullie wel!


ALTIJD ZOVEEL INSPIRATIE OP HET WORLD WIDE WEB!
KOM DE LAATSTE TIJD ZOVEEL 
GELIJKGESTEMDEN TEGEN
WAT WIL EEN MENS NOG MEER!


Intussen heb ik een extra leven nodig om alle dingen te doen, die ik heel graag zou willen....
Toen ik dat laatst tegen mijn man zei, zei hij me:
 Ach neem dan de mijne maar....
Wel lief niet!

Ik ga nog eindeloos door!
Ik ga ervoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sfeerlichtjes haken

Sfeerlichtjes haken...     Heb de smaak te pakken... Zo leuk om te doen! Leuk voor Pasen!   Nu  een iets andere versie van het vorige windl...