donderdag 18 juli 2013

WEVERSMARKT IN HOORN

Hier alvast de eerste indrukken van de Weversmarkt
van ons Haakcafe de Turf!

s Óchtends vroeg om 7.00 uur op de Rode Steen in HOORN.
We waren de eersten, 
zag nog net op tijd de auto van de kraamopzetters 
 om nog wat extra bokjes/steuntjes te lenen...



 Was nog haast niemand te bekennen..........
Selma snel gevonden, we kregen een
pracht hoekplek recht tegenover de Waegh
voor ons Haakcafe de Turf 


Het was hier nog lekker vroeg...
dus begonnen we met een heerlijk ontbijtje bij het
Restaurant d'Oude Waegh in Hoorn voor 2,50 euro


Brenda haar eerste stola verkocht vanaf het terras...
haha...dat begint al goed.........

 

De dekens , die ik heb gehaakt hangen als versiering...
wil ze eigenlijk helemaal niet kwijt..........




 Zo had ik nog enkele kledingstukken, 
zoals mijn witte granny square vest 
en de trui met de Japanse bloem,
 die ik ook niet kwijt wilde.................


we kregen zowaar een extra stal, 
was iemand niet komen opdagen
dus wij ook maar vol gegooid...........


gezellig aan het haken...








s'Middags werd Cecile geinterviewd door RTV-Noord-Holland
over ons Haakcafe de Turf...


Hier deed ik mee samen met Hans met
 de zomertoer quizz van RTV-NOORD-HOLLAND!
Ze vroegen ons om even mee te doen....
Ik was de klos.............Wat waren we melig....
Lachen....

HANS EN IK

Ik had een tas gewonnen vol met stickers en ansichtkaarten, pennen etc...
 en  opblaasbare strandballen  met deze witte zonnebrillen,
dat moesten we natuurlijk even vieren..
en met zijn allen op de foto.........




          Hier een terugblik van een zeer gezellige dag op de
WEVERSMARKT IN HOORN,
waar we stonden met ons Haakcafe De TURF
op de Rode Steen.


Wat hebben we gelachen, bijzondere leuke ontmoetingen,
 leuke gesprekken en als klap op de vuurpijl
 de Quizz van de Zomertoer van RTV NOORD-HOLLAND aan het eind van de dag!!!!!!!!!!!!

Het filmpje van de Quizz aan het eind 
van het filmpje is echt hilarisch!!!!!!
Beslist even kijken!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sfeerlichtjes haken

Sfeerlichtjes haken...     Heb de smaak te pakken... Zo leuk om te doen! Leuk voor Pasen!   Nu  een iets andere versie van het vorige windl...