dinsdag 2 juli 2013

Granny Square Vest

Eindelijk is mijn Granny Square Vest  klaar!!!!!!!
De eerste vierkantjes zijn gehaakt via een
 uitwisseling via Twitter
om Granny Squares te haken voor elkaar.
 Zelf heb ik nog meer vierkantjes erbij gehaakt.
En ze allemaal met wit garen (Paris Drops) omgehaakt 
en gelijk aan elkaar gehaakt.


Zowaar alle draadjes afgehecht..............
Wat een klus...
zucht.....

Heb voortaan voorgenomen, 
eerst af te maken waar ik mee bezig  ben,
voordat ik aan iets nieuws begin..............
Heb nog zoveel UFO's (unfinished objects)liggen, 
niet normaal...
Ik ben altijd in voor wat nieuws en laat het vorige zo gemakkelijk weer liggen..........
Zit altijd vol met zoveel ideeen, 
onmogelijk om ze allemaal uit te voeren...
Misschien toch voor mij maar een SECOND LIFE! 
   
Ik ben dol op kleur........
Met Kleur moeten we,
maar de wereld een beetje 
Kleuriger EN Fleuriger maken,
 niet waar !!!!!!!



In een vorig blogbericht kan je nog 
meer lezen over dit vest...
http://lindevrouwsweb.blogspot.nl/2013/06/granny-vest.html




Wil je zelf ook een Granny Square vest haken...
Op Garnstudio kan je een Nederlands patroon vinden
http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=147&d_id=9&lang=nl 


Succes!
Groetjes Lindevrouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sfeerlichtjes haken

Sfeerlichtjes haken...     Heb de smaak te pakken... Zo leuk om te doen! Leuk voor Pasen!   Nu  een iets andere versie van het vorige windl...