dinsdag 11 juni 2013

Spam!

Hebben jullie ook zo'n last van Spam?
De laatste tijd wordt mijn blogs overspoelt 
met Anonieme Engelstalige Spam 
geplaatst bij de reacties 
onder de verschillende Blogposts...

 Dit zijn de geraniums, die ik pas heb gekocht voor mijn plantenbakken in de tuin...

Van anderen hoorde ik, dat sommigen van jullie weer 
de woordverificatie hadden aangezet.
Persoonlijk vind ik dit lastig en 
niet bepaald blogvriendelijk...

Dus na even zoeken, heb ik het volgende gedaan:
 Je gaat naar Ontwerp - Instellingen - Berichten en Reacties 
en vink daar bij" wie kan reacties achterlaten"
de 2e optie aan,
 Geregistreerde Gebruiker inclusief open ID

En zowaar al mijn spam is verdwenen!
Dus anonieme gebruikers kunnen vanaf nu niet meer
 reageren op mijn blogberichten...

Jammer dat het zo moet, 
maar dit werkt tenminste voldoende!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sfeerlichtjes haken

Sfeerlichtjes haken...     Heb de smaak te pakken... Zo leuk om te doen! Leuk voor Pasen!   Nu  een iets andere versie van het vorige windl...