maandag 10 juni 2013

Granny vest

Hoever zijn jullie met je vierkantjes?
En wat gaan jullie ervan maken?
Zie mijn vorige post van 19 mei 2013

Mijn vierkantjes schieten aardig op...
Het begint er wat op te lijken....
Eerst zou ik een deken van al die vierkanten haken,
toen werd het een trui, toen een vest, 
misschien toch nog maar een hele rij 
van vierkantjes eronder,
dan is het gelijk een jas!
Zo vind ik het nog te kort....
Aldoende verander ik alles weer...
Ik haak met Paris Drops en haaknaald nr. 4

 Na wat gepuzzel is
het inzetten van de mouwen me aardig gelukt!
Het worden toch lange mouwen en
ik haak er nog een mooie boord aan ook....
En wat denk je van al die draden, 
daar ben ik ook nog een aardig  tijdje zoet mee...
Draden afhechten heb ik zo'n hekel aan,
maar het hoort er helaas bij...

En als alles klaar is,
haak ik natuurlijk nog een flinke rand 
helemaal in het rond
met aan de voorzijde gehaakte lusjes
 voor de knopen etc..

wordt vervolgt............

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sfeerlichtjes haken

Sfeerlichtjes haken...     Heb de smaak te pakken... Zo leuk om te doen! Leuk voor Pasen!   Nu  een iets andere versie van het vorige windl...