maandag 21 januari 2013

Oproep! Probleem!

Nog even geduld met de Give Away 2013
Probleempje bestand van de Neue mode 1978 is te groot
om te versturen. 425 mb
Tijdschrift had ik ooit eens geleend en een hoop werk aan gehad om te scannen
Stoei nu met google drive en dropbox...
iemand nog een idee hoe ik dit kan delen???
Ik doe mijn best! 
Nog even geduld!!!
haakpatroon vind je hier::
http://lindevrouwsweb.blogspot.nl/2012/04/bloemenbroche.html

20.22 uur Probleem opgelost!
Iedereen heel hartelijk bedankt voor al jullie lieve berichtjes en reacties!
Was overweldigend!!
Iedereen heb ik een link gestuurd van Dropbox
Even downloaden en voila!
Veel plezier ermee!

Voor degene die ik toch ben vergeten, mail alsnog je emailadres naar mij!

LIEFS GROETJES LINDEVROUW

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sfeerlichtjes haken

Sfeerlichtjes haken...     Heb de smaak te pakken... Zo leuk om te doen! Leuk voor Pasen!   Nu  een iets andere versie van het vorige windl...