dinsdag 15 januari 2013

1000 VOLGERS!!!!!!!

Wow!!! 
De 1000e Volger!!! 
Na bijna 3 jaar bloggen, al zoveel volgers!
Geweldig leuk, dat ik zovelen inspireer!
Dank voor al jullie lieve reacties en trouwe bezoekjes!
Daar doe ik het voor....
Ook zelf geniet ik ontzettend van jullie creaties 
en van jullie mooie blogs!
Die inspireren mij ook enorm!
Mijn haakverslaving lijkt maar door te gaan......
er komt nog lang geen einde aan...
zoveel dingen wil ik nog maken en met jullie delen.... 

Fantastisch dat er in de afgelopen 3 jaar zovelen
erbij zijn gekomen, die hun haakpatronen met ons willen delen, want toen ik begon met haken, waren er nog maar weinig Nederlandse haakpatronen te vinden.
 
De laatste Give-Away is al weer een tijdje geleden, 
dus bij deze heb ik gelijk een
 Give-Away voor jullie allemaal!
Niet een, niet twee,  maar voor iedereen!
 Het enige wat ik vraag is om mijn volger te worden, 
als je dat nog niet bent!
 en mij een berichtje met emailadres achter te laten,
 dan stuur ik je het tijdschrift op van de
NEUE MODE  uit  1978
 Vol met foto's van geweldige haakprojecten
 met nederlandse beschrijvingen erbij!!!
 De omschrijving bij de foto's zijn in het Duits, maar
de haakpatronen zijn allemaal in het Nederlands,
 er staan allemaal nummers bij, dus makkelijk te vinden.
Ik heb er een pdf bestandje van gemaakt, 
dus ook makkelijk te versturen!
Of je geeft je emailadres door in je berichtje , 
of je stuurt je emailadres 
 naar lindevrouw@gmail.com
met als onderwerp Give Away 2013,
dan komt het allemaal goed!

Ik vind het leuk om echt iedereen hiermee te verwennen,
want dit tijdschrift was toenertijd een echte hit!

TOT VRIJDAG 18 JANUARI 2013
stuur ik de pdf bestandjes op, daarna niet meer!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sfeerlichtjes haken

Sfeerlichtjes haken...     Heb de smaak te pakken... Zo leuk om te doen! Leuk voor Pasen!   Nu  een iets andere versie van het vorige windl...