dinsdag 2 juli 2019

Gehaakte Lamp

Gehaakte Lamp


Natuurlijk haakte ik ook voor Norah, mijn kleindochter,
voor haar slaapkamer deze gehaakte lamp...


Dit is Kroonluchter Britt !
Ontworpen door Antoinette van Schaik


Het is een Gratis Haakpatroon!


Ik haakte met 2 bollen Large Essentials Katoen
 van de Action
(100 gram = 150 mtr) en haaknaald 5


Voor deze lamp heb je
 2 metalen ringen nodig van 15 cm en 35 cm...


Heb je mijn andere lampen al gezien?
Volg dan deze links:
en
Hier de link naar mijn eigen ontworpen gehaakte Kroonluchter/Lamp

Op Youtube staat nu een filmpje van deze lamp!



Liefs groetjes Lindevrouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sfeerlichtjes haken

Sfeerlichtjes haken...     Heb de smaak te pakken... Zo leuk om te doen! Leuk voor Pasen!   Nu  een iets andere versie van het vorige windl...