zondag 11 maart 2018

Stola Haken

Gehaakte Stola


Deze stola haakte ik al een hele tijd geleden...


 Ik vond hem weer.... niet helemaal afgemaakt.....


Het eindeloze werk van al die kwastjes eraan,
 was mij opgebroken en dat was de reden geweest,
 dat ik het had laten liggen....


Ik dacht zo'n heerlijke stola,
 die moet ik nu toch eens afmaken....
HUP! De laatste kwastjes eraan!
Je moet je wel eens even kwaad maken...


De gemeleerde wol kwam van de Zeeman...
Intussen vergeten welk merk het ook al weer was...


Het Haakpatroon was toen een idee van Brenda...
Kijk maar even voor het Haakpatroon hier op Lindevrouwsweb


Een heerlijk patroon om te haken!

Liefs groetjes Lindevrouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sfeerlichtjes haken

Sfeerlichtjes haken...     Heb de smaak te pakken... Zo leuk om te doen! Leuk voor Pasen!   Nu  een iets andere versie van het vorige windl...