vrijdag 20 november 2015

Baby Moos

Vorige week woensdag 11 november 2015
ben ik oma geworden van een pracht kleinzoon!
Hij heet Moos! 
En hij woog 3335 gram bij de geboorte...


Na lange periode van wachten 
en weeen is het mijn dochter gelukt 
op eigen kracht een gezonde baby op de wereld te zetten.
Alles is gelukkig  heel goed gegaan!


Sinds vorige week ben ik dus helemaal in de ban van Moos,
mijn hoofd stond er even helemaal niet naar om te bloggen,
dus het was wat stilletjes hier...


Een mutsje gehaakt voor Moos!
Mijn handen hebben ondanks alles niet stil gezeten , 
het haken ging gewoon door....


Moos 4 dagen oud...


Moos 5 dagen oud


Moos 6 dagen oud


Het is Moos voor en het is Moos na...
Helemaal verliefd!


Je probeert elke gelaatsuitdrukking vast teleggen.....
Ik wist niet dat het me zoveel deed!


Hij is zo lief!
Dit is echt genieten!


De 7e dag...


Hij moet er binnenkort aan geloven,
dat wordt babykleertjes haken!

Dus binnenkort komen er weer leuke blogberichten.....

Groetjes van een trotse oma!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sfeerlichtjes haken

Sfeerlichtjes haken...     Heb de smaak te pakken... Zo leuk om te doen! Leuk voor Pasen!   Nu  een iets andere versie van het vorige windl...