dinsdag 26 mei 2015

Lily Pond Blanket

LILY POND BLANKET
Deel 1 en 2 en 3
Gehaakt met Caron Simply Soft  garen


Het begint er al wat op te lijken!
Ik loop nog steeds wat achter...
Ben altijd met zoveel dingen tegelijk bezig...
Kom tijd tekort gewoon!
 Ik heb nou eenmaal meerdere hobbys
en ik werk ook nog!


Fotograferen vind ik ook leuk,
maak er altijd veel werk van....
Maak altijd teveel foto's
want ik ben soms nog veel te kritisch...



                             Heb altijd een hoop ideeen,
                          het stopt gewoon maar niet....
Kan het onmogelijk allemaal uitvoeren...


En dan kies ik toch, wat ik het leukst vind
en wat ik minder vind, zoals het huishouden,
laat ik erg makkelijk staan,
Ik verzin altijd wel een uitvlucht om het niet te doen,
dus je begrijpt ik kom mezelf vaak genoeg tegen!


En dan zijn er altijd teveel leuke foto's  ...
Liefst plaats ik ze allemaal...
maar ja, dat is ook weer to much!


Ik ga snel verder met deel 4 van de Lily Pond
dus wordt vervolgd....

Fijne week!
groetjes Lindevrouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sfeerlichtjes haken

Sfeerlichtjes haken...     Heb de smaak te pakken... Zo leuk om te doen! Leuk voor Pasen!   Nu  een iets andere versie van het vorige windl...