woensdag 24 september 2014

Gehaakte omslagdoek

 Gehaakte Omslagdoek!

  
Tijdens de vakantie ben ik aan deze omslagdoek begonnen.
Met Haaknaald 4,5 haakte ik met 
de Royal van de Zeeman met
dezelfde frisse kleur,
 waar ik laatst ook al een kleinere stola van haakte...


Eindelijk heb ik dan afgelopen weekeind
 deze stola afgemaakt!
Het was steeds te warm weer om hiermee verder te gaan...
En zeker als ik nog leukere projecten tegen kom,
kan ik het zo aan de kant leggen...
Het heeft ff geduurd, maar nu toch lekker af!!!


Intussen weet ik ook niet meer waar ik het patroon
 vandaan heb gehaald...
Via verschillende facebookgroepen bij
 bestanden misschien...
Ik zou het niet meer weten,
 dus als iemand het nog tegen komt, graag?
Want ook de naam weet ik niet, 
vandaar gewoon omslagdoek....


Normaal plaats ik altijd de link van het patroon erbij,
 waar ik het gevonden heb.
Zelf vind ik het ook niet leuk, 
als anderen mijn werk niet doorlinken...
Van mij mag je alles delen, en als je dat niet wilt,
 moet je het ook niet plaatsen op het internet!
Wel graag een linkje erbij vermelden,
 waar je het hebt gevonden,
als je het wilt delen,
 dat is het minste wat je kan doen,
vind ik, dus vandaar!
Ik heb nog overal gezocht,
 maar kon het helaas niet meer terug vinden...
Iemand misschien nog een tip???


Het enige wat ik nog had is dit telpatroon
Aan de hand van dit diagram heb ik het gehaakt...
Er is dus geen nederlandse beschrijving van!


Het is een leuk patroon om te haken!
Ik heb er wel een rand omheen gehaakt voor de afwerking.
De bovenkant alleen 1 toer vasten gehaakt
en om de punten een schulprandje van 8 stokjes
(zie foto)


Hopelijk komen jullie uit de tekening
en kan je hem ook zelf haken!



Wil je nog meer Stola's, Omslagdoeken en Haakpatronen
Kijk dan snel voor meer inspiratie op Pinterest
http://www.pinterest.com/lindevrouw/crochet-sjawl-scarf-pocho-s-cowls/

En ook op mijn Blog vind je een Blogpost van de meest
leuke Omslagdoeken van de laatste tijd met links naar
allemaal verschillende haakpatronen!
http://lindevrouwsweb.blogspot.nl/2014/06/haakpatronen-omslagdoeken.html 

  Succes!
Liefs Lindevrouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sfeerlichtjes haken

Sfeerlichtjes haken...     Heb de smaak te pakken... Zo leuk om te doen! Leuk voor Pasen!   Nu  een iets andere versie van het vorige windl...