dinsdag 5 augustus 2014

Vintage Shawl

Op My Picot
 http://www.mypicot.com/crochet_patterns_photo_10.html
 kwam ik deze Vintage Shawl tegen,
incluis een duidelijk diagram!

De steek vond ik gelijk leuk!
Dus haken maar.....


Met de nieuwe blauw turquoise kleur van
 Royal van de Zeeman
haakte ik deze shawl, 
met haaknaald nr. 5 volgens dit diagram....


Ik begon met 7 shells, dat is 235 losse... 
De volgende maak ik nog groter met 9 shells,
want je haakt van boven naar onder...


Sjaals blijven leuk om te haken.....
Voor deze sjaal heb je meer dag genoeg aan 2 bollen
wol van de Zeeman a 100 gram...


Nog een hele fijne en creatieve zomer!
Groetjes Lindevrouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sfeerlichtjes haken

Sfeerlichtjes haken...     Heb de smaak te pakken... Zo leuk om te doen! Leuk voor Pasen!   Nu  een iets andere versie van het vorige windl...