vrijdag 21 februari 2014

Gehaakt Baby dekentje

Voor de dochter van een vriendin van ons,
 haakte ik hetzelfde Gehaakte Baby Dekentje 
van het vorig blogbericht in het wit
voor haar pasgeboren zoon!


Ze heeft een ouderwetse kinderwagen,
 dus wilde ze een dekentje,
die daar dan bij paste.
En dit baby dekentje geeft dan dat nostalgische gevoel!


Ook dit baby dekentje was heel leuk om te haken 
en het ging lekker snel, 
omdat je ook niet zoveel draden hoeft af te hechten...


Hier kan je nog even duidelijk zien hoe de rand is geworden...


Mij kennende had ik het dekentje liever in kleur gehaakt,
maar desondanks
heb ik me toch heerlijk uit kunnen leven....
Maar voorlopig nu even geen dekentjes meer voor mij....


Op weer naar wat anders...
binnenkort hier op dit blog.....
Op Facebook is er al een glimp te zien 
van mijn nieuw project!

TIP: Ook als Boxkleed is dit Baby dekentje
goed te gebruiken,
zeker als je even een dun fleece dekentje
 er tegenaan naait....

Link naar haakpatroon:
  http://lindevrouwsweb.blogspot.nl/2014/02/baby-dekentje_16.html

Groetjes Lindevrouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sfeerlichtjes haken

Sfeerlichtjes haken...     Heb de smaak te pakken... Zo leuk om te doen! Leuk voor Pasen!   Nu  een iets andere versie van het vorige windl...