zondag 19 mei 2013

Granny Square's

Een tijdje geleden heb ik via Twitter
meegedaan aan een uitwisseling 
van Granny Square's haken.
IK heb er intussen zoveel,
 dat ik er wat mee moest gaan doen.
Een kussen, een kleed etc. had ik al eens gedaan
Wil nu wel eens een keer een kledingsuk haken...
kwam ik pas geleden ook al een leuk Granny Square
 vest tegen. Dat leek me wel wat...

Ik heb al mijn vierkantjes met wit rond gehaakt
 en gelijk aan elkaar gehaakt,
Ik ben nu op de helft.... 

Helaas kan ik het patroon van Drops niet gebruiken, daar mijn vierkanten nu
te groot zijn geworden ( 5 toeren voor elk vierkant) 
De maat  klopt nu ook niet meer......
En ik haak met Paris Drops katoen en haaknaald nr. 4
Na wat gepuzzel heb ik nu wel een idee om het 
verder af te maken........
Ik hoop dat het klopt, maar dat zien we later wel weer...
Ik hou jullie op de hoogte!
 Een beschrijving van deze Granny vind je hier:
http://lindevrouwsweb.blogspot.nl/2010/08/omas-vierkanten-grannys-squares.html

 
Fijne Pinksterdagen!
Groetjes Lindevrouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sfeerlichtjes haken

Sfeerlichtjes haken...     Heb de smaak te pakken... Zo leuk om te doen! Leuk voor Pasen!   Nu  een iets andere versie van het vorige windl...